イベント情報Events

  1. home
  2. イベント情報 / Events
  3. 詳細 / Detail

BBPマネジメントスタッフ募集説明会/Recruitment event for new BBP Management Staff

20.12.10
OIC|
オンライン

イベントの詳細

開始
2020-12-10
終了
2020-12-10
会場
Web (Zoom)
開催時間
12:15-12:55
事前申込
不要

(OIC)English follows Japanese↓

OIC BBPでは、2021年度春学期にBBPマネジメントスタッフとして活躍してくれる学生を募集しています!

OIC BBPを一緒に作っていきましょう!

応募期間は以下のとおり。

詳しくはBBPホームページの募集要項と添付のチラシを見てください。

BBP HP: https://www.ritsumei.ac.jp/bbp/staff/

チラシ→PDF

 

(応募期間)

2020年12月11日(金)~2020年12月25日(金)17:00

 

また、応募開始前に、BBPマネジメントスタッフの募集説明会を以下の日程で行います。

マネスタってどんなことをするのかな?先輩マネスタの話を聞いてみたいな。という方はぜひ気軽に参加してみてください。

 

日時:12月10日(木)12:15~12:55(日本時間)

場所:Web(Zoom)

参加方法:事前申し込みは不要です。ZoomのURLなどの詳細は、manaba+R「お知らせ」にて参照してください(「OIC BBPマネジメントスタッフ」で検索)。

※応募に際して、説明会への参加は必須ではありませんが、興味のある方は是非参加してくだい。

※ビデオオフで参加可能です。

 

We are recruiting students who can actively participate as BBP management staff members in 2021 Spring Semester. We look forward to the applicants who have a strong will to enhance the internationalization at Osaka Ibaraki Campus through the activities at BBP. 

Check the attached handouts and BBP website and apply for it!

(Application Period)

From Friday, December 11, 2020 to 17:00 (JST) on Friday, December 25, 2020

 

We are going to have the recruitment explanation event for new BBP management staff as follows.

If you are interested in being a new member, please come to the event.

 

Date: 12:15-12:55 (JST) on Thursday, December10, 2020

Location:Held online via Zoom.

How to attend: Advanced application is NOT required. Please check the Zoom details on manaba+R under “Notice” (Please search “OIC BBP Management Staff” as keywords on manaba+R).

*Participation for the meeting is not essential for application but if interested, you are encouraged to attend.

*You can join without monitoring on.

 

See the handouts and Application Guidelines on BBP website for more details.

BBP website recruitment page: https://www.ritsumei.ac.jp/bbp/staff

Handouts→PDF

 

戻る / go back