イベント情報Events

  1. home
  2. イベント情報 / Events
  3. 詳細 / Detail

秋学期BBPスタッフ募集! 学生スタッフによるオンライン体験談共有・質問会 / Staff recruitment for fall semester! Online chat session and experience sharing by BBP student staff

20.06.28
KIC|
オンライン

イベントの詳細

開始
2020-06-28
終了
2020-06-28
会場
オンライン(Zoom)
開催時間
21:00-22:00
事前申込
不要

(English follows Japanese.)

 

衣笠BBPでは、2020年度秋学期に、BBPで国際交流や言語学習を中心としたイベントを企画・実施する「BBPプロジェクトチーム」メンバーを募集します。

そこで、今学期活動しているBBPスタッフによるZoomオンライン体験談共有・質問会を実施します。

  

BBPスタッフによるオンライン体験談共有・質問会

日時:2020628日(日)21:00-22:00

参加方法については、618日配信のmanaba+Rをご覧ください。

質問会についてのご質問は、bbpstf-k@gst.ritsumei.ac.jp まで。

 

 

メンバー募集については以下をご覧ください。

国際交流や言語学習・海外留学等に興味のある方、イベント企画に興味のある方、BBPに興味がある方、BBPを盛り上げて行きたい方からのご応募をお待ちしています。

URL: https://www.ritsumei.ac.jp/bbp/staff/

応募期間:2020629日(月)~202073日(金)17:00

 

 

 

For this coming Fall Semester, we are recruiting "BBP Project Team" members who are eager and willing to plan and operate events and activities mainly related to international exchange and language studies at BBP.

We have online chat session and experience sharing on zoom by the BBP student staff members.

 

Online chat session and experience sharing by the BBP student staff members

Date: (Sun.) June 28 2020

Time: 21:00-22:00

 

Please see the notice posted in manaba+R on June 18.

For inquiries about the chat session, please contact at bbpstf-k@gst.ritsumei.ac.jp

 

For BBP Kinugasa Project Team Member application details, please check the BBP website below.

We look forward to applicants who are interested in international exchange, language studies, study abroad, planning events and BBP, also who are willing to promote BBP activities.

URL: https://www.ritsumei.ac.jp/bbp/staff/

Application period: (Mon.) June 29, 2020 - 17:00 (Fri.) July 3, 2020 

戻る / go back