学費等納入について

新着情報
(News)

各種お手続きについて Application

各種お手続きは下記よりお願いいたします。

夏期休暇、年末年始等、本学の休暇期間をはさむ場合は日数がかかりますので、余裕を持ってお申し込みください。


 学費請求先住所・氏名の変更 → 所属キャンパスの学びステーション(朱雀キャンパスは朱雀独立研究科事務室)にて変更可能です。

Please contact the Manabi Station on your campus or Administrative Office, Inter-Faculty Graduate Schools on Suzaku campus if you notice a mistake or would like to make a change to your address or other information printed on your money transfer form.


 学費等納入証明書の発行 Issue receipt of tuition fees

  納入状況はCAMPUS WEB(学生専用ページ)にて確認可能です。

  Payment status can be confirmed on CAMPUS WEB (student page).


 納付書(振込用紙)の再発行 Reissue of the money transfer form


 返金申請フォーム


 留学生 返金手続(卒業・修了等) Refund request for international students Graduation/completion, etc.

アップロード用フォーマット Uploading format

同意書 letter of agreement from the tuition payer for international students Graduation


 留学生 返金・充当手続(学生専用) Refund / appropriation request (for students only)

アップロード用フォーマット Uploading format

同意書 letter of agreement from the tuition payer


 学費振込のご連絡(学生専用) Notification of tuition payment (for students only)



一覧に戻る