各種お手続きは下記よりお願いいたします。
夏期休暇、年末年始等、本学の休暇期間をはさむ場合は日数がかかりますので、余裕を持ってお申し込みください。
During summer break and New Year holidays, additional days are required. Please be sure to apply for certificate issuance well in advance.
● 学費請求先住所・氏名の変更 → 所属キャンパスの学びステーション(朱雀キャンパスは朱雀独立研究科事務室)にて変更可能です。個人情報(住所・氏名など)変更手続きについて➡こちら
Please
contact the Manabi Station on your campus or Administrative Office, Inter-Faculty Graduate Schools on Suzaku campus if you notice a mistake or would like
to make a change to your address or other information printed on your money
transfer form. Procedures for Changes to Personal Information (address, name, etc.)➡here
● 学費等納付書(振込用紙)の再発行 Reissue of the Bank Transfer Request Form
● 返金申請フォーム
操作マニュアルはこちら
返金金額の確認方法/Confirmation of Refund Amount
● 留学生 返金・充当手続(在学生専用) Refund / appropriation request for international students (current students only)
返金金額の確認方法/Confirmation of Refund Amount
● 留学生 返金手続(卒業・修了等) Refund request for international students Graduation/completion, etc.
外国人留学生向け情報はこちら
Click here for International Center >Frequently Asked Questions from International Students
● 学費振込のご連絡(在学生専用) Notification of tuition payment (for current students only)
こちらは入金が反映されていない場合にご連絡いただく
入金情報提出のご連絡専用申請ページです。
納入状況については納付方法とスケジュールページに記載の
■学費納付金額の確認方法「CAMPUS WEB(学生専用ページ)」からご確認ください。